30 Nisan 2012 Pazartesi

Komik Fıkra-Avcı Zor Durumda

Bir gün avcı kahvehanede, her zamanki gibi abartılı av hikayelerini anlatıyormuş.
Söz dönmüş dolaşmış ayı avına gelmiş.
-"Ayı avı, öyle her avcının cesaret edeceği bir iş değildir" demiş avcı kasılarak.
-"Akıl ister, yürek ister, tecrübe ister" demiş, şişinerek. Sonra başlamış anlatmaya.
-"Bir gün ormanda kocaman bir ayının peşine düştüm. Ben ayının ayak izlerini takip ederken, bir anda ayı ile burun buruna geldik. Baktım ayı üzerime doğru geliyor, hemen tüfeğimi doğrultup tetiğe bastım. Fakat tüfek ateş almadı. Bir daha bastım gene ateş almadı. Ayı üzerime geliyor, ben geri geri gidiyorum. Derken, bir uçurumun kenarına geldik. Arkamda derin bir uçurum, önümde kocaman bir ayı", demiş avcı, derin bir soluk alarak ve şöyle bir bakmış dinleyenlere.
-"Eee ne yaptın", diye heyecanla sormuş etrafındakiler.
Avcı duraklamış, düşünmüş, kafasını kaşımış ve
-"Ayı beni yedi" demiş.

Hiç yorum yok: