28 Nisan 2012 Cumartesi

Komik Fıkra-Arslan ile Kartal

Arslan ile Kartal aynı uçakta, yanyana oturmuş seyahat ediyorlarmış.
Havada epey bir gitmişler, yol uzadıkça uzamış, kartal sıkılmış, hostes çağrı düğmesine basmış.
Hostes koşarak gelmiş "buyrun efendim, ne arzu etmiştiniz diye sormuş" Kartal muzipce gülmüş,"Hiiç, öyle canım sıkıldı, puştluk olsun diye bastım düğmeye" demiş. Hostes bozuntuya vermemeye çalışarak ayrılmış yanlarından. Kartal kıs kıs Hostesin arkasından gülerken, Arslan da katılmış bu kendilerince eğlenceli oyuna.
Daha bir kaç dakika geçmeden bu defa Arslan basmış çağırma düğmesine. Hostes yine telaşla koşmuş yanlarına " buyrun efendim, sizin için ne yapabilirim" diye sormuş. Bu defa Arslan sırıtmış hınzırca "Çoook sıkıldım, puştluk olsun diye bastım düğmeye demiş" Hostes hiddetli, kızgın bir şekilde ayrılmış yanlarından.
Bu hostes çağırma oyunu bir kaç defa daha tekrar edince, hostes dayanamamış durumu Pilota anlatmış. Pilot "derhal ikisini de uçaktan aşağıya atın" demiş. Uçağın kapısı açılmış, Kartal ile Arslanı atmak üzere tutup kapıya getirmişler. Tam atılmak üzereyken Kartal Arslana dönüp "Ya sen uçmayı biliyormusun" diye sormuş. Gözleri korkudan büyümüş olan Arslan "Hayır" deyince, "Ulan deminden beri niye puştluk yapıyorsun o zaman" demiş Kartal kanatlarını açarken.

Hiç yorum yok: