20 Temmuz 2012 Cuma

Komik Fıkra – Yağmurlu Havalar

Günahkâr bir katolik kiliseye gitmiş ve papaza günah çıkarmak istediğini söylemiş.
-“Papaz efendi benim bir günahım var karımı aldattım” demiş.
Papaz -“Anlat evladım, korkma, tanrı bağışlayıcıdır” demiş.
- “Geçtiğimiz ay, karımla birlikte akşam yemeği için baldızın evine gittik, gece
hava yağmurluydu, eve geri dönemedik. O gece orada kaldık ve ben
baldızla beraber oldum” demiş günahkâr katolik.
- “Üzülme oğlum sen dua et tanrı affeder” demiş papaz.
- “Papaz efendi benim bir günahım daha var” demiş katolik.
- “Anlat evladım, tanrı bağışlayıcıdır” demiş papaz.
- “Geçen hafta bir akşam kayın valideyi ziyarete gittim, gece hava
yağmurluydu, eve geri dönemedim. O gece orda kaldım ve kayınvalideyle
beraber oldum” demiş katolik.
- “Üzülme oğlum, sen tanrıya dua et” demiş papaz.
- “Dün gece de çalışmak için sekreterimin evine gittim, gece hava
yağmurluydu, eve geri dönemedim. Dün gece orda kaldım ve sekreterimle
beraber oldum” demiş katolik.
Papaz efendi, kilisenin penceresinden, kararmakta olan gökyüzüne doğru hızlıca bir göz atmış.
- “Yağmur yağmadan siktir git lan buradan” demiş.

Hiç yorum yok: